Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit event is voorbij.

Eendaagse Masterclass Customer Journey in FM

november 2

€645
Masterclass Customer Journey in FM

Herkent u dit?

  • ‘Customer Journey’ is een modewoord in uw organisatie, maar is te vaak een veredelde procesoptimalisatie.
    Hoe ontwerpt u nu echt mooiere dienstverlening vanuit klantbeleving?
  • Klanten zien bedrijven als één geheel en niet als optelsom van verschillende teams.
    Toch ontwerpen we dienstverlening vaak vanuit een afdeling of team. Hoe organiseert u dit nu over afdelingen, processen en kanalen heen?
  • Het barst van de ideeën voor nieuwe proposities en betere service, maar de uitvoering daarvan loopt steeds vast en veel ideeën zien nooit het levenslicht?

Excellente dienstverlening bereikt u door de Customer Journey van bezoekers en medewerkers te kennen.
Richt de Customer Journey binnen facility management in tijdens deze unieke masterclass.

Bekijk het complete programma 

Gegevens

Datum:
november 2
Kosten:
€645
Evenement Categorie:
Evenement Tags:
,
Website:
http://customerjourney.facto.nl/

Locatie

BCN Rotterdam
Barbizonlaan 25
Capelle aan den IJssel,Nederland
Website:
http://customerjourney.facto.nl/informatie-contact

Organisator

Facto
Deze website is ontwikkeld voor Internet Explorer 9 of hoger, werk uw browser a.u.b. bij naar een recentere versie.