Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Service Excellence (optimaal samenwerken tussen servicedesk en backoffice)

april 11 @ 10:00 - 17:00

Iedere servicedesk heeft een belangrijk doel: het bieden van de beste dienstverlening aan interne en externe klanten.
Deze dienstverlening is dé graadmeter voor de interne organisatie. Hoe kan je (nóg) betere dienstverlening bieden? Hoe krijgt jouw servicedesk een 9+ waardering?

Samenwerking tussen medewerkers van de servicedesk en de backoffice speelt hierbij een essentiële rol. In de praktijk blijkt dat deze samenwerking lang niet optimaal is.

Daarom is deze training ontwikkeld, met de focus op een optimale samenwerking tussen de servicedesk en de backoffice.

de trainers

In de training staan de volgende onderwerpen op het programma:

  • De theorie van de (facilitaire) servicedesk en service excellence ;
  • Gedragsbeïnvloeding (dat bijdraagt aan service excellence in de facilitaire dienstverlening);
  • Optimale organisatie van werkzaamheden van servicedesk- en backoffice-medewerkers (incl. uitvoeren en borgen);
  • Inzicht in activiteiten  van essentieel belang voor een verbetering en borging van het dienstverleningsproces in de organisatie van front- en backoffice.

Gegevens

Datum:
april 11
Tijd:
10:00 - 17:00
Evenement Categorie:
Evenement Tags:
, ,
Website:
https://serviceexcellence.facto.nl/105955

Locatie

BCN Rotterdam
Barbizonlaan 25
Capelle aan den IJssel, Nederland
Website:
http://customerjourney.facto.nl/informatie-contact

Organisator

Facto
Deze website is ontwikkeld voor Internet Explorer 9 of hoger, werk uw browser a.u.b. bij naar een recentere versie.

TIP: FM in Strategisch Perspectief
Unieke 6-daagse masterclass i.s.m. Nyenrode. Nog 14 plekken beschikbaar.

Bekijk uitgebreid programma per dag

(Schrijf je in voor de Facto nieuwsbrief)