Stichting Carmelcollege
Klanten binden is een hele kunst. Immers, klanten lopen om uiteenlopende redenen bij organisaties weg: ze verhuizen (3 procent), overlijden (1 procent) of zijn ontevreden (14 procent). Maar het merendeel (68 procent) vertrekt vanwege een slechte of onverschillige houding van de persoon waarmee ze contact hebben. Hoe kun je klanten binden?
Michiel van Noort, partner van Firstmate-hospitality consultants is genomineerd voor de Hospitality Icons Award. De prijs is in het leven geroepen ter gelegenheid van het 95-jarig bestaan van Hotelschool Den Haag.
Studievereniging Facilitas vierde op 27 juni 2024 een bijzondere mijlpaal: de vereniging bestaat 10 jaar! Voorzitter Wouter Tienstra vertelt over de successen, uitdagingen en wat er in de toekomst ligt voor vereniging Facilitas en de toekomstige facility managers.
ASML en het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis zijn uitgeroepen tot de 'Meest aantrekkelijke werkgevers' van Nederland. ASML dankt zijn positie onder andere aan het creëren van een prettige werkomgeving. Maar wat maakt een werkgever nu echt aantrekkelijk? Het Randstad onderzoek laat zien dat één ding boven alles gaat: een goede balans tussen werk en privé.
Elke nieuwe uitgave van besteller auteur Steven van Belleghem is een hit in de ranglijst van populaire managementboeken. Ook nu laat hij weer managers en medewerkers met een passie voor klanten op het puntje van de stoel zitten. Wat is het geheim achter 'De ruwe diamant?'