Stichting Carmelcollege
'Nee' zeggen en tóch klantgericht handelen: 10 tips

Klantgericht handelen is soms ook nee-zeggen. Maar hoe doe je dat zonder de klant met een kluitje in het riet te sturen?

Klantgericht handelen is soms ook nee-zeggen. Maar hoe doe je dat zonder de klant met een kluitje in het riet te sturen?
In de wereld van Facility Management speelt hospitality een belangrijke rol. Facto heeft drie artikelen op een rij gezet die illustreren hoe je gastvrijheid op de werkvloer kan realiseren.
Maak kennis met Rising Star Chelsea Noordermeer, hospitality consultant bij Contrast. Wat voor werk doet zij, wat drijft haar en welke ambities heeft zij?
Na een ingrijpende verbouwing van meer dan vijf jaar is begin januari het gerenoveerde hoofdkantoor van De Nederlandsche Bank in gebruik genomen. Onder meer de samenwerking in het One Service Team tussen eigen medewerkers en externe dienstverleners moet zorgen voor optimale dienstverlening aan medewerkers, gasten en bezoekers. Een gesprek met Frank van Herpen, afdelingshoofd Facilitair Management.
Gastvrijheid is cruciaal in de werkomgeving. We vroegen wetenschapper Sitskoorn eerder naar de belangrijkste zaken om dat voor elkaar te krijgen. Hoe prikkel je het brein op de juiste manier? De expert legt dit uit aan de hand van het SCARF-model.