>> Lees ook: Inschrijvingen Golden Service Awards 2020 zijn geopend!
Stichting Carmelcollege
We hopen er op 3 december 2020 weer een mooi feestje van te kunnen maken tijdens de uitreiking van de Golden Service Awards. Mínstens net zo'n mooi feestje als afgelopen jaar, toen op 28 november de awards werden uitgereikt in Kamerik. Het blijft vanwege het coronavirus natuurlijk voorlopig nog even spannend hoe het evenement er dit jaar precies uit gaat zien, maar achter de schermen wordt er al keihard aan gewerkt om er weer een prachtige avond van te maken. Ondertussen wanen wij ons weer even in het feestgedruis, met de aftermovie van afgelopen jaar. Want wat was het een feest!Volg Service Management op LinkedIn:
>> Lees ook: Inschrijvingen Golden Service Awards 2020 zijn geopend!
De aanschaf van een nieuwe schoonmaakmachine is een flinke investering van al snel tienduizenden euro's. Dat bedrag moet je kunnen én willen missen. Of niet… Want er komen steeds meer alternatieven op de markt, zoals het leasen of huren van een reinigingsmachine. Hoe werkt dit? Service Management vroeg het aan Rutger Kerkdijk, manager Machines & Services bij groothandel Facility Trade Group, en Wim Holleman, salesmanager bij fabrikant Numatic.
Frank Kühlkamp besloot ondanks zijn initiële twijfels om toch met zijn mkb-schoonmaakbedrijf Carea facilitaire dienstverlening in de wereld van Europese aanbestedingen te stappen. "We hoorden in de markt geluiden dat opdrachtgevers in toenemende mate ook kleinere bedrijven een kans willen geven. Maar in de praktijk gunnen de opdrachtgevers de opdrachten nog steeds aan de grotere partijen."
Frank Kühlkamp besloot ondanks zijn initiële twijfels om toch met zijn mkb-schoonmaakbedrijf Carea facilitaire dienstverlening in de wereld van Europese aanbestedingen te stappen. "We hoorden in de markt geluiden dat opdrachtgevers in toenemende mate ook kleinere bedrijven een kans willen geven. Maar in de praktijk gunnen de opdrachtgevers de opdrachten nog steeds aan de grotere partijen."
Frank Kühlkamp besloot ondanks zijn initiële twijfels om toch met zijn mkb-schoonmaakbedrijf Carea facilitaire dienstverlening in de wereld van Europese aanbestedingen te stappen. "We hoorden in de markt geluiden dat opdrachtgevers in toenemende mate ook kleinere bedrijven een kans willen geven. Maar in de praktijk gunnen de opdrachtgevers de opdrachten nog steeds aan de grotere partijen."