Koninklijke Bibliotheek
Het eerste contact tussen de klant en een organisatie is vaak telefonisch. Hoe kan je dit gesprek natuurlijk laten verlopen én de klant het gevoel geven dat je echt geluisterd hebt? Gastvrijheid speelt daarbij een belangrijke rol. Met deze 10 tips zorg jij dat je klanten met een glimlach ophangen.
Hoe vind je de weg in een complex ziekenhuisgebouw met vele afdelingen en gangen? Het Amsterdam UMC liet hiervoor de app 'Route in Amsterdam UMC' ontwikkelen. Hoe helpt deze app bezoekers?
De omslag naar hybride werken heeft een enorme impact op de facilitaire dienstverlening bij Rabobank. Innovatiemanager Jan Nieuweboer vertelt op het Facto Congres 2024 over de veranderingen die de bank doorvoert in haar werkomgeving.
Maak kennis met Rising Star Eline Pot, Facilitair & Hospitality adviseur bij Homestudios, onderdeel van de Koninklijke BAM Groep. Wat voor werk doet zij, wat drijft haar en welke ambities heeft ze?
Door de opkomst van hybride werken voelt het kantoor voor velen minder als een thuis. Dit is precies waar de kracht van hospitality naar voren komt. "Een goede hospitality-professional voegt niet alleen een gouden randje toe aan de ontvangst en gastbeleving, maar versterkt ook de algehele dienstverlening van een bedrijf, inclusief het aantrekken van nieuw talent", zegt Petra de West van HEYDAY Hospitality.