Alles over Social media

Glazenwassers Bart en Ritchie delen flauwe grappen op TikTok

Glazenwassers Bart en Ritchie delen flauwe grappen op TikTok

De 35-jarige glazenwasser Bart uit Geldrop was nooit zo met social media bezig, tot een collega tegen hem zei dat TikTok wel iets voor hem zou zijn. Samen met collega Ritchie deelt hij flauwe grappen vanuit zijn glazenwassersbus. Dat heeft hem inmiddels 80.000 volgers op het kanaal opgeleverd waarvan sommige video's wel een miljoen keer zijn bekeken. In gesprek met Omroep Brabant vertelt hij meer over het TikTok-kanaal en over zijn verdere dromen.

De Rotterdamse Poetsqueen inspireert online om schoon te maken

De Rotterdamse Poetsqueen inspireert online om schoon te maken

Handige schoonmaaktips zijn steeds populairder op social media. Bekend onder de term 'cleanfluencers' laten mensen zien hoe zij schoonmaken om hopelijk zo te inspireren om het ook te doen. Eén daarvan is Charo Charmaine Chaveli Walop, beter bekend als De Rotterdamse Poetsqueen. Zij schoof bij Jan-Willem Start Op aan tafel om te vertellen over haar volgers, de schoonmaaktaak van de dag en haar gouden schoonmaaktip.

Digitaal ondernemen: "Een vloggende schoonmaakster zie ik wel voor me"

Digitaal ondernemen: "Een vloggende schoonmaakster zie ik wel voor me"

Er is voor de schoonmaakbranche veel winst te halen als het gaat om gebruik van websites en social media. Dat is de mening van Tuğrul Çirakoğlu. Met zijn bedrijf Frisse Kater is hij op zijn website en social media kanalen niet bang om zijn werkwijze prijs te geven. Çirakoğlu ziet om zich heen nog vaak dat bedrijven te bang zijn om zich bloot te geven.Volg Service Management op LinkedIn:

De leukste social media berichten over schoonmaak

We hebben het einde van de werkweek weer gehaald! Yes! En hoe jouw weekend er ook uit ziet, neem toch even de tijd om te genieten van de leukste social media berichten over schoonmaak.