Rising Star: Pim Leusink

Rising Star: Pim Leusink

In deze rubriek komt jong talent aan het woord over carrière en ambities. Ditmaal aandacht voor Pim Leusink (33).

Opleiding:

HBO Marketing Management

Ik ben:

Senior Sales consultant bij Facilicom Solutions – Management & Advies.

Mijn werk bestaat uit:

Onze klanten helpen in het oplossen van facilitaire- en vastgoed vraagstukken. Dit doe ik door zeer goed de klantvraag op te halen en van daaruit de juiste oplossing te bieden. O.a. door adviesopdrachten uit te voeren en interim en vaste proposities te matchen.

Belangrijkste FM-trend?

Organisaties onderschrijven steeds meer de waarde van een professioneel facility management, waarbij de relatie tussen de opdrachtgever en opdrachtnemer zich verder ontwikkelt naar partnership en het leveren van toegevoegde voor de organisatie centraal staat.

Over 5 jaar ben ik…

Commercieel manager bij Facilicom Solutions – Management & advies. Vanuit mijn positie ben ik verantwoordelijk voor het totale commerciële resultaat van de businessunit.
Organisaties onderschrijven steeds meer de waarde van een professioneel facility management”

Grootste verbazing tot nu toe?

Dat ik door mijn rol binnen Facilicom pas ervaar, hoe ontzettend belangrijk een goed ingericht facilitair proces voor bedrijven is.

Grootste succes tot nu toe?

Onze klanten initieel helpen met een interim propositie en daarna de complete facilitaire dienstverlening mogen onderzoeken en verbeteren met onze eigen consultants. Dit maakt mij keer op keer trots!

Favoriete app of gadget?

Whatsapp. Wát een uitvinding. Tegenwoordig een onmisbaar communicatiemiddel in mijn dagelijkse werk. Wat een luxe: geen lange telefoongesprekken meer, maar korte en efficiënte berichten met een emoticon ?

Grote inspiratiebron?

Mijn moeder! Ondersteunen van mijn vader, mijn zusje en destijds mij. Daarnaast haar full-time werk en andere activiteiten. En vergeet niet: Alles bleef gesmeerd lopen! Dat is voor mij pas “faciliterend managen!”.

Wat zou je graag beter kunnen?

Ik zou graag meer geduld willen hebben.

Laatst gelezen managementboek?

Customer Satisfaction is worthless, customer loyalty is priceless. Een fantastisch boek over klanttevredenheid en vooral de persoonsgebonden aanpak beter benutten.

In deze rubriek komt jong talent aan het woord over carrière en ambities. Iemand aanmelden kan via gerarddessing@vakmedianet.nl.