Aanbesteding voor integraal facility management
De samenwerking met Facilicom is de uitkomst van een aanbesteding gericht op integraal facility management waarbij de nieuwe partner de diensten van diverse leveranciers bundelt en overneemt. Facilicom heeft daar bovenop ervaring met logistiek in combinatie met kantooromgevingen. De gezamenlijke focus is gericht op het realiseren van een schone, veilige en gezonde marktplaats.
LEES OOK: Duurzame kwaliteit bij aanbesteden: “Het gaat om meer dan geld alleen”
Meer efficiency en flexibiliteit
Frans Slingerland, manager Real Estate en Facility Management bij Royal FloraHolland: “We willen de facilitaire dienstverlening op onze locaties optimaal inrichten. Dat betekent dat we gebruik maken van minder leveranciers, dus meer efficiency en een betere dienstverlening voor Royal FloraHolland en haar klanten tegen lagere kosten. We willen onze flexibiliteit vergroten door te kiezen voor intensieve samenwerking met Facilicom, een samenwerking die uniek is in de markt”.
Focus op beleving
Facilicom richt zich in de dienstverlening vooral op de beleving van de eindgebruiker. Rogier Verbeek, directeur Klant en Markt bij Facilicom Solutions: “We gaan in nauwe samenwerking de medewerkers en relaties van Royal FloraHolland voorzien van dienstverlening waar ze blij van worden en die duurzaam bijdraagt aan het behalen van de doelstellingen van de organisatie. We spelen daarbij steeds in op ontwikkelingen op de marktplaats”. In de afgelopen periode is intensief samengewerkt om de overgang soepel te laten verlopen. De duur van het contract is minimaal vijf jaar.
LEES OOK: Hoe verbeter je de schoonbeleving van eindgebruikers?