Succes Schoonmaak focust op interne processen, dienstverlening en personeel

Succes Schoonmaak focust op interne processen, dienstverlening en personeel

Op 1 juni startte Henk van Harten bij Succes Schoonmaak. "Hiermee is ons management team compleet en gaan we samen met alle 450 medewerkers verder bouwen aan onze organisatie", aldus Jan Kes, manager commercie en operatie bij Succes Schoonmaak.Volg Service Management op LinkedIn:

Van Harten is is verantwoordelijk voor de Multicleaning-tak van Succes: “Specialistisch onderhoud heeft bij mij altijd een warm plekje gehad. Toen ik de kans kreeg om te gaan bouwen aan Succes Multicleaning, heb ik die kans natuurlijk met beide handen aangepakt.”

Het management team bestaat nu uit Jan Kes, Henk van Harten (manager multicleaning), Frank Schoute (manager organisatie) en Gerard Veerman (directeur). “De vernieuwing en verjonging van de organisatie in 2019 leverden positieve resultaten als kostenbesparingen, minder ziekteverzuim, meer gunningen, nieuwe opdrachten en klanten op. We kregen recent de gunning van het schoonmaakonderhoud in een specialisme dat voor ons min of meer nieuw is, bungalowschoonmaak. We durven te ondernemen; wij en onze nieuwe klant hebben er alle vertrouwen in”, vertelt Jan Kes.

Focus 2020

Voor het team van Succes Schoonmaak staat voor 2020 de focus op interne processen, dienstverlening en personeel. Een stap daarvan is de aanstelling van Henk van Harten, sinds 1 juni verantwoordelijk voor het specialisme multicleaning. Specialistisch onderhoud heeft bij mij altijd een warm plekje gehad. Succes is een mooie, gerenommeerde en dynamische club, en heeft drie grote, prachtige klanten waar we specialistische reiniging uitvoeren: GVB, PWN en de Noord-Zuidlijn. Toen ik de kans kreeg om te gaan bouwen aan Succes Multicleaning, heb ik die kans natuurlijk met beide handen aangepakt.”

Next level

Van harten is bekend in en met de schoonmaakbranche, want 31 jaar geleden stapte Henk de branche binnen als verkoopleider van Alpheios. Daarna volgden GOM, Cleanbest en Burgman. “We zien vooral kansen in het versterken en uitbreiden van onze huidige dienstverlening. Met z’n allen kunnen en gaan we voor het next level, met waardegroei voor onze klanten, ons team, bedrijf, samenleving en milieu. Ons motto is niet voor niets: Succes Schoonmaak voor een schonere en mooiere wereld.”

Lees ook: