CWSheeftvanwege de uitbraak van het coronavirus een turbulente periode achter de rug. “Er zijn momenten geweest dat artikelen zoals desinfectiemiddelen niet goed verkrijgbaar waren. Maar je kunt stellen dat corona in positieve zin een katalysator is geweest voor het bewustzijn van hygiëne. Elke Nederlander denktna over handhygiëne en de noodzaak van het handenwassen. Daar zijn we blij mee.”
Feel Good hygiëne
Feuerstacke: “We geloven in een toekomst die gezonder en veiliger is voor mensen.Daar werken we elke dag aan. Dat doen we door hygiëne te bieden voor de sanitaire ruimte en zo bij te dragen aan gezondheid, comfort en duurzaamheid. Wij noemen dit Feel Good Hygiëne. Dat is het gevoel dat je krijgt wanneer je een sanitaire CWS-ruimtebinnenloopt: het is er aangenaam en je ziet en merkt aan alles dat het klopt. De sanitaire voorzieningen moeten goed, intuïtief en zonder verspilling werken.”
Drie pijlers
Aan de hand van drie pijlers geeft CWS Feel Good Hygiëne vorm: veiligheid, comfort en duurzaamheid. “We dragen bij aan een veiligere wereld door het creëren van een uitzonderlijke hygiëne-ervaring. Onder comfort verstaan wij dat iedereen moet kunnen genieten van een ontspannen en prettig toiletbezoek.” Een circulaire economie valt onder de pijler duurzaamheid. Dat is voor het hygiënebedrijf een belangrijk uitgangspunt.
Meer weten?
Naar aanleiding van het Partner of Choice-onderzoek, waar CWS als een van de voorkeursleveranciers voor sanitair uit de bus kwam, vertelde Feuerstacke ook meer over hun nieuwe strategie, de joint venture met Initial en de overname van Vendor in 2019. Lees er meer over in het Partner of Choice digimagazine.