In deze editie van Service Management lees je onder andere hoe Fedde Monsma met zijn camper het land doortrok om te spreken met schoonmaakondernemers. Ze spraken over uiteenlopende onderwerpen als goed werkgeverschap, de krapte op de arbeidsmarkt, de schoonmaak-cao en het doorbelasten van de gestegen kosten aan de opdrachtgever. De conclusie: "Maak het voor ons niet te ingewikkeld."
Innovatie in de branche
In een nummer met het thema Smart cleaning kunnen innovaties natuurlijk niet ontbreken. Daarom namen we een kijkje bij de Numatic dealerdagen en hun Future Friday, waar de aanwezigen volop werden geïnspireerd door noviteiten uit de schoonmaak.
En verder...
Maar daar houdt het natuurlijk niet bij op. In deze editie van ons schoonmaakvakblad valt nog veel meer te lezen. Onder meer:
- Advocaat Suzanne Brackmann over duurzame schoonmaakaanbestedingen: “Wat je niet nodig hebt, moet je niet uitvragen.”
- Hygiëneforum 2023: verantwoord schoonmaken is nog altijd mensenwerk
- Key-Quality neemt Seiso over en daar vertellen ze graag alles over
- SIEV presenteert veel nieuws bij alv
- Onze vaste rubrieken 'De Baas' en 'De werkplek van...'
- En nog veel meer!
Wil jij ook in de rubriek Jong Talent of De werkplek van... of ken je iemand die in deze rubrieken zou passen? E-mail zijn of haar gegevens dan naar ronaldbruins@vmnmedia.nl.
Service Management automatisch in je brievenbus
Schoonmaakvakblad Service Management verschijnt in totaal acht keer per jaar. Vier keer in print en vier keer digitaal. Ben je nog geen abonnee? Vraag dan een gratis proefnummer aan of sluit direct een abonnement af en profiteer van een leuke introductiekorting!