Streng selectieproces voor blijk van consumentenvertrouwen
Het beeldmerk ‘Gekozen product van het jaar’, dat jaarlijks door tientallen producten in de Europese supermarkten en winkels wordt gebruikt, is het resultaat van een streng selectieproces. Elk jaar onderwerpen fabrikanten van merkartikelen in ruim 45 landen hun vernieuwde en innovatieve producten aan het strenge oordeel van consumenten.
Uit de onderzoeken kwam in de categorie schoonmaakmiddelen Hygeniq als winnaar uit de bus: “Wij zijn enorm blij met dit consumentenvertrouwen”, laat het bedrijf weten. Binnenkort is het logo van het ‘Gekozen product van het jaar 2020’ op de Hygeniq-producten terug te vinden.
Ecologische middelen voor professionele schoonmaak en voor consument
Hygeniq ontwikkelt ecologische en duurzame schoonmaakoplossingen. “Door te kijken naar de vraag uit de markt, vervangen wij giftige schoonmaakproducten voor ecologische varianten. Deze honderd procent ecologische producten werken op een zeer effectieve manier, waardoor giftige en vervuilende schoonmaakproducten tot het verleden gaan behoren.” Sinds 2012 is het bedrijf al actief in de professionele schoonmaakmarkt en sinds 2019 hebben ze een speciale lijn geïntroduceerd voor de consumentenmarkt.