Toen EW drie jaar geleden bij het hotel begon, was de coronaperiode net voorbij. Op dat moment was de personeelsbezetting laag, en volgens het schoonmaakbedrijf was opschalen 'een opgave'.
'Toch wisten we met de juiste aanpak de situatie te veranderen en staat er nu een stabiel en hecht team', aldus het schoonmaakbedrijf in de aankondiging van de verlengde samenwerking.
Vast team
Helma van Lemmeren, kwaliteitsmanager bij het hotel, zegt: 'Je merkt dat mensen met plezier naar hun werk komen. EW kan bovendien heel snel schakelen, en dat maakt het verschil.' Ze voegt daaraan toe: 'We weten wat we aan elkaar hebben.'
'Ik ben dagelijks in contact met houskeepers uit mijn regio. En de housekeepers zelf ook. Zo kunnen we bij uitval of drukte makkelijk extra medewerkers oproepen', zegt Thom Boet, rayonmanager EW. Hij vertelt dat er met een vast team gewerkt wordt bij het hotel. Er worden dus geen uitzendkrachten meer ingezet. 'Dat zorgt voor meer betrokkenheid en een hogere kwaliteit van schoonmaakdienstverlening.'
Over het verlengen van de samenwerking zegt Van Lemmeren: 'Ik hoop dat we zo doorgaan en veel van elkaar blijven leren.' Boet vult aan: 'We blijven investeren in onze mensen en vieren kleine successen met het hele team. Dat maakt uiteindelijk het verschil.'
Bron: EW Facility Services