Opleiding
Sport, Economie en Communicatie, HBO Commerciële Economie (Fontys Hogescholen, 2013)
Ik ben:
Commercieel adviseur voor business unit Zuid bij CSU. Ook zit ik in het kernteam van Young CSU/Tzorg (Tzorg is de zusterorganisatie van CSU).
Mijn werk bestaat uit:
Het generen van new business, pre-tenderen, het bezoeken van binnenkomende offerte aanvragen, het onderhouden van contacten met bestaande en potentiële opdrachtgevers.
Belangrijkste FM-trend?
De transitie van avond- en ochtendschoonmaak naar dagschoonmaak. Dit is een trend die noodzakelijk is gezien de krappe arbeidsmarkt, maar ook gezien het feit dat de dagschoonmaak vele voordelen biedt ten opzichte van de avondschoonmaak. Een daarvan is onder meer dat schoonmaak -en nog veel belangrijker de schoonmaker- een gezicht krijgt!
Over 5 jaar ben ik…
Gelukkig in de functie die ik op dat moment bekleed, 5 jaar is ontzettend ver weg. De markt verandert snel en dat maakt het lastig om 5 jaar voorruit te denken.
Grootste verbazing tot nu toe?
De soms wat traditionele blik op het schoonmaakonderhoud en trage besluitvorming in de facilitaire branche.
Grootste succes tot nu toe?
Het mede mogelijk maken van de transitie van avondschoonmaak naar dagschoonmaak bij een nieuwe opdrachtgever.
Favoriete app of gadget?
NOS app. Als gesprekspartner bij potentiële opdrachtgevers vind ik dat je continu op de hoogte moet zijn van ontwikkelingen in de markt in binnen- en buitenland. Thema’s zoals stikstof en PFAS zijn ontzettend actueel en van groot belang voor veel van mijn opdrachtgevers en dus ook voor mij.
Grote inspiratiebron?
Mijn vader Paul Beelen, omdat hij me heeft laten zien wat je met hard werken kunt bereiken.
Wat zou je graag beter kunnen?
Geduldig zijn, vanuit mijn enthousiasme en gedrevenheid wil ik soms te snel gaan.
Laatst gelezen managementboek?
‘Omringd door Idioten’ van Thomas Erikson. Er wordt wel eens gezegd: communicatie is de sleutel tot succes. Maar om goed met elkaar te communiceren, moet je inzicht hebben in het gedrag van de ander, maar ook van jezelf.
In deze rubriek komt jong talent aan het woord over carrière en ambities. Iemand aanmelden kan via gerarddessing@vakmedianet.nl.
Lees ook:
– Dagschoonmaak op kantoor past dat bij jouw bedrijf?
– CSU gaat wagenpark vergroenen met hybride Toyota’s
– Wat is schoonbeleving en hoe kun je het meten?