Tevreden medewerkers leiden tot loyale klanten
Ellen van de Paauw, onderwijskundige bij Asito: ‘Asito heeft een visie waarin wij ervan overtuigd zijn dat tevreden en loyale medewerkers leiden tot loyale klanten. Vanuit deze filosofie willen we graag dat onze medewerkers zich optimaal kunnen ontplooien. Talentmanagement op alle niveaus in de organisatie is hierbij essentieel. Asito is al een van de grootste opleiders in de branche en met dit aanbod willen we onze medewerkers nog meer mogelijkheden bieden. Daarom bieden we vanaf deze week een uitgebreid pakket trainingen en cursussen aan waar alle Asito medewerkers gratis aan deel kunnen nemen. Dit blijkt in de smaak te vallen, want in de eerste week hebben zich al bijna 900 collega’s aangemeld.’
Lees ook: Van mindfulness tot Excel: opleiden in schoonmaak gaat veel verder dan de basisopleiding
Professionele én persoonlijke ontwikkeling
Het schoonmaakbedrijf biedt trainingen aan voor zowel professionele als persoonlijke ontwikkeling. Zo zijn er praktische trainingen presenteren, klantgerichtheid en gesprekstechnieken. Maar ook cursussen voor persoonlijke ontwikkeling zoals mindfulness, storytelling, ‘optimisme voor beginners’ en social media training.