ISS is een internationaal bedrijf dat wereldwijd voorziet in facilitaire diensten op en rond de werkplek. Denk aan schoonmaak, catering, receptie, technische diensten, logistieke werkzaamheden en workplace management. Als grote speler in de facilitaire markt is het bedrijf constant bezig de dienst te verbeteren en daartoe breiden ze nu het marketingteam uit met Strijbos.
Positionering merk
Strijbos heeft al veel ervaring uit verschillende marketingfuncties, waaronder bij Ericsson Telecommunicatie, Vodafone, Heyday en Fancom. Bij ISS gaat hij onder andere aan de slag met het ontwikkelen en uitwerken van de marketingstrategie en de positionering van het merk in de Nederlandse markt.
Opvolger van Kalmeijer
Strijbos is de opvolger van Marcel Kalmeijer. Kalmeijer blijft bij ISS, maar in de functie van Hoofd Corporate Communicatie. Hij gaat zich in deze nieuwe rol richten op de verder professionalisering van communicatie en reputatiemanagement richting stakeholders, zoals interne organisatie, arbeidsmarkt, mediarelaties en belangenorganisaties.
Met de uitbreiding van het commerciële team komt er meer ruimte voor ISS om groei te versnellen, de klantbetrokkenheid te versterken en de OneISS-strategie succesvol uit te voeren.