Het gaat onder andere om Knokke-Heist Antwerpen, Madrid en Stockholm. One Hundred restrooms geeft aan hun concept beantwoordt aan de nieuwe verwachtingen van bezoekers. De gaat daarbij met name om gezondheid en hygiëne. Het concept is, voor verdere uitrol, eerst getest op de locaties in Madrid en Stockholm.
Gezondheid en hygiëne relevanter dan ooit
“Dit is nog maar het begin van de Europese rollout. De groei in het aantal vestigingen laat zien dat ons concept de meest innovatieve oplossing in de markt is. Voor 2020 en 2021 staan tientallen nieuwe locaties gepland”, aldus Bram Gleichman verantwoordelijk voor business development.
“Alle onderzoeken laten zien dat shoppers door COVID-19 veel kritischer zijn geworden over het aanbod van gegarandeerd hygiënische toiletten met continue bezetting en extra services. Gezondheid en hygiëne zijn vanaf de start onderdeel van ons DNA. Dit is nu relevanter dan ooit ”, aldus Marielle Romeijn cofounder en Chief Brand Officer.
“De faciliteiten zijn ontworpen met oog voor innovatie en duurzaamheid. Onze innovatieve en data gedreven manier van werken maakt dat wij in control zijn en altijd vooroplopen. Dat is precies wat onze operational partners zoeken”, zegt Chief Operations Officer Andrew Donaghy, voormalig global manager bij Shell.