Partner of Choice onderzoek: met wie doen schoonmaakprofessionals het liefst zaken?

Partner of Choice onderzoek: met wie doen schoonmaakprofessionals het liefst zaken?

Met welke leveranciers van schoonmaakproducten en -diensten doet de branche het liefst zaken? Dat wordt duidelijk uit de resultaten van het Partner of Choice onderzoek van Service Management. Hét leveranciersoverzicht van 2020. Volg Service Management op LinkedIn:

Met wie doet u het liefst zaken?

Het Partner of Choice onderzoek is erop gericht om professionals op weg te helpen om de juiste keuze in leveranciers te maken. Service Management heeft onder beslissers in de schoonmaak een onderzoek uitgevoerd op onderwerpen waar de doelgroep direct verantwoordelijk voor is, of waar ze een grote invloed hebben in het aankoopproces.

In de periode februari en maart 2020 is online onderzoek gehouden onder onze lezers om hun inkoopgedrag te inventariseren. Er is een simpele maar cruciale vraag gesteld: “Met welke leveranciers doet u het liefst zaken op de volgende gebieden?”

Partner of Choice digimagazine

De resultaten van het Partner of Choice onderzoek zijn online te lezen in het daarvoor gecreëerde Partner of Choice by Service Management digimagazine. Dit magazine bevat naast de onderzoeksresultaten ook interessante interviews met leveranciers over toegevoegde waarde, duurzaamheid en het belang van schoonmaak:

  • Coronacrisis toont hoe belangrijk goed schoonmaken is (Rogier Moonman, Numatic)
  • Water- en energieverbruik zijn minstens zo belangrijk als de kiloprijs (Johannes Stalenburg, Ecolab)
  • Kostenbesparend en ecologisch schoonmaken voor iedereen (Ad en Mathijs Burgman, Burgman)
  • Wij staan voor een gezondere en veiligere toekomst (Frank Feuerstacke, CWS)
  • Het mes van continu opleiden snijdt aan twee kanten (Charles Scholte, SVS)
  • Als je ergens goed in wilt worden, moet je keuzes maken (Niels van den Berg, CleanJack)

Het digimagazine is hier gratis te lezen, of klik op de afbeelding om het te openen:

Over Vakmedianet

Initiatiefnemer Vakmedianet is de leidende business-to-business uitgeverij in nieuwe en gevestigde mediakanalen. Deskundige redacties bieden vakinformatie offline en online op maat voor meer dan 1,5 miljoen professionals in zeer uiteenlopende vakgebieden en branches.

Kärcher vestigt Guinness world record voor hogedrukreinigers

Kärcher vestigt Guinness world record voor hogedrukreinigers

Kärcher heeft een Guinness world record ontvangen, omdat ze momenteel het bestverkochte merk voor hogedrukreinigers is. Daarmee kan Kärcher veilig claimen dat ze wereldwijd een leidende positie heeft in de productcategorie.

i-team Global lanceert i-walk

i-team Global lanceert i-walk

i-team Global lanceert de i-walk, hun nieuwst robot-schrobzuigmachine. De nieuwe machine moet de schoonmaak duurzamer en efficiënter maken. Zo hebben gebruikers slechts een minuut voorbereidingstijd nodig om 300 vierkante meter vloer te reinigen.

Kärcher introduceert nieuwe accu tapijtborstelstofzuiger

Kärcher introduceert nieuwe accu tapijtborstelstofzuiger

Kärcher lanceert de CV 30/2 Bp Adv, de nieuwe accu-aangedreven tapijtborstelstofzuiger voor professionele gebruikers. Het toestel is geschikt voor het diep en moeiteloos reinigen van tapijten en harde vloeren in verschillende ruimtes van onder andere hotels, restaurants, winkels of openbare gebouwen.

Foto: Kärcher

Bedwantsen? Gebruik stoomreinigers en stoomzuigers van Kärcher

Met de toename van internationale reizen is het probleem van bedwantsen wereldwijd gegroeid. Bedwantsen kunnen gemakkelijk van plaats naar plaats worden vervoerd, waardoor hotels, openbaar vervoer en andere plaatsen waar veel mensen samenkomen, kwetsbaar zijn voor besmettingen. In reactie hierop heeft Kärcher hun stoomreinigers en stoomzuigers laten testen door het Franse Instituut voor Onderzoek en Controle van Bedwantsen (INELP). De resultaten: de apparaten verwijderen 100 procent van de bedwantsen in alle groeistadia.