Service Management nummer 3 verschenen

Service Management nummer 3 verschenen

Hij valt deze week op de mat: de derde editie van Service Management van 2024! Met het thema hygiëne en dat betekent dat je ook alles leest over de trends voor het kleinste kamertje.

Service Management nummer 2 verschenen (inclusief het exclusieve Marktonderzoek)

Service Management nummer 2 verschenen (inclusief het exclusieve Marktonderzoek)

Hij valt deze week op de mat: de tweede editie van Service Management van 2024! Met het thema ondernemen en dat betekent dat je ook alles leest over het exclusieve jaarlijkse Service Management Marktonderzoek, inclusief omzetoverzicht.

Service Management nummer 1 verschenen (inclusief alles over de Interclean)

Service Management nummer 1 verschenen (inclusief alles over de Interclean)

Hij valt deze week op de mat: de eerste Service Management van 2024! In deze eerste editie staat, hoe kan het ook anders, de Interclean Amsterdam 2024 centraal. Alles rondom dé schoonmaakvakbeurs en innovatie, zodat je goed beslagen ten ijs komt komende mei.

Service Management nummer 5 verschenen (inclusief marktonderzoek)

Service Management nummer 5 verschenen (inclusief marktonderzoek)

Abonnees van Service Management vonden hem deze week op de mat: editie vijf 2023 van Service Management! In dit nummer lees je alles over het exclusieve jaarlijkse marktonderzoek van Service Management, inclusief omzetoverzicht. Kostenstijgingen, hogere energieprijzen en de krapte op de arbeidsmarkt. Ondanks deze uitdagingen heeft de schoonmaakbranche in 2022 gemiddeld 15,9 procent meer omzet gerealiseerd dan in 2021, blijkt uit cijfers van het CBS en is bevestigd in het Service Management marktonderzoek.

Service Management nummer 1 verschenen (thema: Hospitality)

Service Management nummer 1 verschenen (thema: Hospitality)

Het eerste nummer van 2023 van Service Management is uit! Deze eerste editie gaat over hospitality, nieuws uit de schoonmaakbranche, ontwikkelingen op innovatief gebied en hygiëne. Je leest deze digitale uitgave nu via de website.

Service Management nummer 7 verschenen (thema: Innovatie)

Service Management nummer 7 verschenen (thema: Innovatie)

Het voorlaatste nummer van 2022 van Service Management is uit! In deze zevende editie gaat het over innovatie, inclusief datagedreven schoonmaken en innovatietrends voor 2023. Je leest deze digitale uitgave nu via de website.

Service Management nummer 6 verschenen (thema: Leidinggeven)

Service Management nummer 6 verschenen (thema: Leidinggeven)

Er is weer een nieuwe editie van schoonmaakvakblad Service Management verschenen! Het zesde nummer van dit jaar staat in het teken van leidinggeven, inclusief opleiden en werkgeluk. Abonnees vinden hem deze week in hun brievenbus.

Verschenen: Service Management nummer 7 (thema: innovatie)

Verschenen: Service Management nummer 7 (thema: innovatie)

**Goed nieuws voor de abonnees van *Service Management*! De zevende editie van dit jaar is vanaf vandaag namelijk te lezen. **