Service Management nummer 2 verschenen (inclusief het exclusieve Marktonderzoek)

Service Management nummer 2 verschenen (inclusief het exclusieve Marktonderzoek)

Hij valt deze week op de mat: de tweede editie van Service Management van 2024! Met het thema ondernemen en dat betekent dat je ook alles leest over het exclusieve jaarlijkse Service Management Marktonderzoek, inclusief omzetoverzicht.

Toenemende kosten als gevolg van stijgende loonkosten, samen met een krappe arbeidsmarkt, benadrukken de noodzaak voor schoonmaakbedrijven om efficiënter te werken. Uit gegevens van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) blijkt dat de schoonmaaksector in 2023 een gemiddelde omzetstijging van 7,6 procent heeft ervaren ten opzichte van het voorgaande jaar. Deze groei wordt bevestigd door het jaarlijkse marktonderzoek van Service Management. Wie zijn dit jaar de grootste spelers in schoonmaakland? We vroegen de sector weer om hun cijfers en hun verwachtingen voor het komende jaar.

En verder...

Maar daar houdt het natuurlijk niet bij op. In deze editie van ons schoonmaakvakblad valt nog veel meer te lezen. Onder meer:

  • Hoe ziet de top 3 schoonmaakbedrijven de toekomst?
  • De visie van mkb'ers in de schoonmaak
  • De werkplek van... Aloys Bake
  • En nog veel meer!

Wil jij ook in de rubriek Jong Talent of De werkplek van... of ken je iemand die in deze rubrieken zou passen? E-mail zijn of haar gegevens dan naar ronaldbruins@vmnmedia.nl.