Partner of Choice 2021: Met wie doen schoonmaakbedrijven het liefst zaken?

Partner of Choice 2021: Met wie doen schoonmaakbedrijven het liefst zaken?

Vandaag lanceert Service Management hét leveranciersoverzicht van de schoonmaakbranche: (link: https://digimagazine.partnerofchoice.nl/service_management_2021 text: Partner of Choice 2021 target: _blank). Voor het tweede jaar op rij wordt duidelijk met wie schoonmaakbedrijven het liefste zaken doen voor de inkoop van producten en diensten.

Waar kopen schoonmaakbedrijven het liefst materialen, middelen, machines of sanitairproducten? Bij wie kloppen schoonmaakprofessionals het liefst aan voor opleidingen of voor digitale oplossingen? En welke schoonmaakgroothandels zijn het meest geliefd?

Het Partner of Choice onderzoek 2021 geeft antwoord op die vragen. Meer dan 400 lezers en bezoekers van Service Management hebben hun voorkeuren via een enquête met ons gedeeld. Daardoor konden wij met zorg dé toplijst en een challengerslijst samenstellen: wie zijn de partners of choice van schoonmaakprofessionals?

Resultaten in digimagazine

De resultaten van het Partner of Choice onderzoek zijn vanaf vandaag online te lezen in het daarvoor gecreëerde Partner of Choice by Service Management digimagazine. Dit magazine bevat naast de onderzoeksresultaten ook interessante interviews met leveranciers en is gratis te lezen.




UL-Team steunt Wereld Meisjesdag

UL-Team steunt Wereld Meisjesdag

Als opleider gelooft UL-Team sterk in de kracht van ontwikkeling. En dat geldt voor iedereen, maar vooral ook voor meisjes en vrouwen die wereldwijd tegen barrières vechten om hun dromen te verwezenlijken. Daarom steunt de opleider Plan Nederland - Girls First, een initiatief dat zich inzet voor de rechten en kansen van meisjes.

Blog Belinda Dekkers-Schwartz (Ul-Team): "Samen werken aan een betere werkervaring: de sleutel tot succes in de schoonmaakbranche"

Blog Belinda Dekkers-Schwartz (Ul-Team): "Samen werken aan een betere...

In de schoonmaakbranche is werkbeleving een bepalende factor voor succes. Ik deel in mijn blog graag mijn kijk op hoe we die werkbeleving met elkaar kunnen invullen. En wat de voordelen zijn.

Kleine bedrijven hebben te weinig oog voor eigen cyberveiligheid

Kleine bedrijven hebben te weinig oog voor eigen cyberveiligheid

Een derde van de kleine bedrijven onderneemt geen enkele actie om veilig online te zijn. De aankomende NIS2-richtlijn, die gericht is op een versterking van de digitale en economische weerbaarheid, is nog onbekend bij het merendeel van de medewerkers. En phishing is nog steeds de meest voorkomende vorm van cybercriminaliteit binnen de werkomgeving.

Nieuwe campagne om leren op de werkvloer te stimuleren

Nieuwe campagne om leren op de werkvloer te stimuleren

Dertig procent van de mkb-werknemers in de handel leert veel van hun taken en collega's. Dit is gunstig voor zowel werkgevers als werknemers op de lange termijn. Tegelijkertijd zoekt een deel van de mkb-werkgevers nog naar manieren om leren te bevorderen. Om hen te ondersteunen en leren op de werkvloer te stimuleren, start het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid met de campagne 'Leren op de werkvloer levert aardig wat op'.