FacilityApps introduceert module voor personeelsplanning op Interclean

FacilityApps introduceert module voor personeelsplanning op Interclean

Software-expert in de schoonmaakbranche FacilityApps kondigt haar nieuwste module aan: Personeelsplanning. Met deze module krijgen ze meer grip op de operatie door een geïntegreerde personeelsplanning, rooster-, ziekte-, vakantie- en tijdregistratie.

Veel schoonmaakbedrijven ervaren dagelijks uitdagingen van het gebrek aan overzicht en controle bij het runnen van hun bedrijf. Dit geeft niet alleen onrust, maar het kost ook tijd en stress als er geen goed overzicht is. FacilityApps speelt in op deze uitdaging door schoonmaakbedrijven het overzicht te geven dat ze verdienen. In plaats van voortdurend planning-brandjes te moeten blussen. De nieuwe module waarmee ze dat doen, presenteert FacilityApps voor het eerst in hal 5 bij stand 520 tijdens de Interclean.

Efficiënt en gestroomlijnd

De module personeelsplanning biedt een oplossing door een flexibele en visuele benadering van werkplanning te bieden. Gebruikers kunnen roosters maken en beheren, gewerkte uren registreren en beheren, verlofaanvragen doen en goedkeuren en snel reageren op veranderende omstandigheden. Met functionaliteiten zoals diensttemplates, drag-n-drop planning en flex-teams, stelt deze module schoonmaakbedrijven in staat om hun personeelsplanning op een efficiënte en gestroomlijnde manier te beheren, terwijl ze grip houden op personeelskosten en binnen budget blijven. 

Bewezen module

De 150 Belgische klanten van het recent door FacilityApps overgenomen bedrijf Button for Cleaners BVBA maken al jaren gebruik van deze personeelsplanning. FacilityApps introduceert nu deze module in haar platform internationaal en in Nederland via Nocore FacilityApps. Er komen wel extra functionaliteiten in, waardoor het ook geschikt is voor de grotere schoonmaakbedrijven. "Dit is het ontbrekende puzzelstuk voor veel schoonmaakbedrijven," zegt CCO van FacilityApps Chris van den Berg. "Met de nieuwe module kunnen schoonmaakbedrijven met meerdere planners tegelijkertijd ziekte en verlof vervangen of inroosteren. Daarnaast vergelijkt het systeem de werkelijk geklokte uren ten opzichte van de budgeturen uit het rooster en bespaart dus direct loonkosten." 

Foto: SIEV

SIEV sprak met Makita op Interclean over toekomst schoonmaak

Van 14 tot en met 17 mei stond Ernst Jan Karels namens Makita Nederland in de RAI Amsterdam op de Interclean. Ook SOEV schoof aan bij deze toekomstige gastheer van de komende alv van de branchevereniging in november.

FDS organiseert Dragon's Den met 8 startups tijdens Interclean

FDS organiseert Dragon's Den met 8 startups tijdens Interclean

In samenwerking met Facility Data Standard (FDS) organiseert Interclean een nieuwe toevoeging aan de reeks evenementen tijdens de vakbeurs: een dynamisch Dragon's Den-stijl pitching evenement. Deze zal plaatsvinden op woensdag 15 mei 2024 in de RAI in Amsterdam.

Genomineerden Amsterdam Innovation Award: categorie hygiëne en gezondheid

Genomineerden Amsterdam Innovation Award: categorie hygiëne en...

Van duurzame no touch zeepdispensers tot autonome stofzuigrobots. Het kwam weer allemaal voorbij de jury van Interclean's Amsterdam Innovation Award. Maar wie heeft de jury genomineerd als kanshebbers voor de Amsterdam Innovation Award? Wij stellen ze aan je voor. Dit keer de genomineerden in de categorie Hygiene & Health.

Genomineerden Amsterdam Innovation Award: categorie medewerker en ergonomie

Genomineerden Amsterdam Innovation Award: categorie medewerker en...

Van duurzame no touch zeepdispensers tot autonome stofzuigrobots. Het kwam weer allemaal voorbij de jury van Interclean's Amsterdam Innovation Award. Maar wie heeft de jury genomineerd als kanshebbers voor de Amsterdam Innovation Award? Wij stellen ze aan je voor. Dit keer de genomineerden in de categorie Workforce & Ergonomics.