Enthousiast vertelt Stöcker dat ze een passie heeft voor alles wat te maken heeft met de beleving van de klant. “Denk bijvoorbeeld aan hospitality, gastvrijheid of de guest journey. Ik ben ervan overtuigd dat je meerwaarde kunt creëren met facilitaire dienstverlening als je aansluit bij de behoeftes van de klant.”
Behoeftes inzichtelijk maken
Samen met haar collega’s ontwikkelt Stöcker maatwerkoplossingen die passen bij de vraag van de (potentiële) klanten. Wat hierbij belangrijk is? “Onder meer dat de behoeftes van de gebruikers goed inzichtelijk zijn en dat we precies weten waar ze naar op zoek zijn. Hier kun je vervolgens de oplossingen op aansluiten en net dat stapje extra kan zetten.”
Verduurzaming
De belangrijkste FM-trend is wat haar betreft de verduurzaming binnen alle verschillende aspecten van facility management, zowel de sociale als de ecologische kant. “Er zijn veel ontwikkelingen op dit vlak en het belangrijkste is hierin om dit een goede, vaste plek in onze dienstverlening te geven.”
Minder wegwerpbekers
Ze vindt het dan ook fantastisch dat ze mocht meewerken aan de landelijke campagne Bring Your Own, The Way To Go op de NS stations. 'Deze campagne heeft als doel de grote hoop aan wegwerpbekers in het afval te verminderen. Het heeft dit onderwerp onder de aandacht gebracht en reizigers gestimuleerd om hun eigen beker mee te nemen. Op naar een wereld met minder afval!"
Het hele interview lees je bij Facto