Klanten van Asito zijn verrast met hartverwarmende actie

Klanten van Asito zijn verrast met hartverwarmende actie

Wie jarig is trakteert, luidt het spreekwoord. Asito bestaat 70 jaar en viert dat op een ludieke manier met haar klanten. Het bedrijf ging in november met een speciale waarderingsvrachtwagen op pad om een aantal van hen te verrassen met een persoonlijke boodschap.

Commercieel directeur bij Asito Cindy Winkel vertelt dat het uitgangspunt van het bedrijf een saamhorigheidsgevoel is. “Ons hele bedrijf is uiteindelijk betrokken bij het bedanken, omdat we iedere dag samen met al onze collega’s zorgen voor een betere leefomgeving bij onze klanten.” De kernwaarden klant, eenvoud en samen vormden de basis voor de wijze waarop de actie vorm kreeg.

Bijzonder

Voordat de waarderingsvrachtwagen de weg op kon, werd deze eerst vanbinnen getransformeerd tot een gezellige huiskamer. Op de laadklep stond de boodschap: ‘Besef jij wel hoe bijzonder je bent?’. Met de secretaresses van de te bezoeken klanten waren afspraken op locatie ingepland. “Het was enorm leuk om bij aankomst bij het ‘overleg’ te zeggen dat we iets heel anders gingen doen."

© Asito

MT-leden van Asito verwelkomden de klant en gingen met hem of haar in gesprek. Daarna kreeg de klant via een koptelefoon persoonlijk ingesproken complimenten te horen van schoonmakers en objectleiders die op de locatie van de klant werken. Bij vertrek volgde nog een persoonlijk en handgeschreven compliment van het Meisje van het Compliment. Klanten die niet zijn bezocht, kregen complimentenkaarten met een persoonlijke boodschap.

Hartverwarmend

De bijzondere bezoekjes vonden plaats gedurende november. Winkel: “Het is zo fijn om te horen dat onze collega’s zich thuis voelen bij onze klanten en ze dit ook hardop naar onze klanten uitspreken. De reacties van onze klanten waren dan ook hartverwarmend. Je zag echt dat ze werden geraakt door de ingesproken complimenten. Dat raakte mij ook.”

Vlnr: Josette Dolhain, Inge de Jongh, Ozgur Yazar, Jonne de Kok, Adriaan Belonje, Joris Bosma, Guido Ubaghs, Peter Hamers, Niek Meertens, Catharien Kerkman, Bianca Mulkens, Dyonne Frissen.

Universiteit Maastricht en Asito gaan nieuw partnerschap aan

Schoonmaakdienstverlener Asito is de komende jaren de nieuwe schoonmaakpartner van Universiteit Maastricht (UM), waarbij beide partijen inzetten op een gelijkwaardig partnerschap. De nieuwe partners gaan gezamenlijk streven naar het oplossen van uitdagingen en het verbeteren van de schoonmaakervaring op de universiteit en de campus. Daarin staan wederzijds vertrouwen, innovatie en samenwerking centraal.

John Verpoort (Asito): "Als budgetcoach is het belangrijk om vertrouwen te winnen"

John Verpoort (Asito): "Als budgetcoach is het belangrijk om...

Bij veel schoonmaakbedrijven staat de financiële gezondheid van de medewerkers op de agenda. Zeker sinds de prijsstijgingen van de afgelopen twee jaar, komen steeds mer mensen in de knel. En dat zorgt voor veel stress en verdriet, terwijl de branche juist inzet op welzijn en (werk)geluk. Ook Asito helpt medewerkers die daar behoefte aan hebben daarom met hun financiën met een budgetcoach.

Romaro viert 40-jarig bestaan groots met mooi magazine

Romaro viert 40-jarig bestaan groots met mooi magazine

Romaro Schoonmaakgroep viert dit jaar een mooi jubileum: ze maken al veertig jaar schoon. En dat mag natuurlijk gevierd worden. Dat doen ze met een mooie glossy waarin ze de lezer meenemen in Romaro's ontstaansgeschiedenis, verhalen en beelden van vroeger en nu en een overzicht van belangrijke gebeurtenissen binnen en buiten het bedrijf door de jaren heen.

Asito organiseert weer jaarlijkse evenement Asito samen eten

Asito organiseert weer jaarlijkse evenement Asito samen eten

Van 7 t/m 11 oktober organiseert schoonmaakbedrijf Asito het jaarlijkse evenement Asito samen eten. Gedurende deze week komen collega's, klanten en andere betrokkenen op bijna zestig locaties door heel Nederland samen om te eten en elkaars cultuur te ontdekken.