Medewerkers EW halen ruim 10.000 euro op voor kankeronderzoek

Medewerkers EW halen ruim 10.000 euro op voor kankeronderzoek

Afgelopen week was het tijd voor de jaarlijkse traditie bij EW Facility Services: EW on tour. Het is niet alleen een leuke, sportieve week voor de medewerkers van het schoonmaakbedrijf. Ze halen ook geld op voor gepersonaliseerd kankeronderzoek.

EW on tour is een sportieve competitie voor iedereen die bij EW werkt. Doel van het event is verbinding met elkaar en samen strijden voor het goede doel. En dat is dit jaar wederom goed gelukt. Er is namelijk maar liefst 10.468,13 euro opgehaald.

Gedragscodes

EW On Tour stond dit jaar in het teken van de vijf gedragscodes van EW: Wij zien er verzorgd uit, Wij zorgen voor een prettige werkomgeving, Wij tonen initiatief, Wij zijn collegiaal en Wij zijn ambitieus. De vier regioteams en team hoofdkantoor konden onder andere punten verdienen met een opgeruimde werkplek, vlogs van gesprekken met elkaar en de opdrachtgever om elkaar beter te leren kennen, het organiseren van een gezamenlijke lunch, een kennisquiz en samen bewegen tijdens de ochtendstart. Veel collega’s en ook een aantal opdrachtgevers deden mee. Op het  interne communicatieplatform van EW H.appy stond de Social Wall vol met foto en video’s van de EW on tour week. Regio Zuid-West kwam dit keer als winnaar uit de bus

Samen voor het goede doel

EW on tour is niet het enige terugkerende evenement waarbij EW collega's geld ophalen voor kankeronderzoek. Ook in 2024 gaat EW met team EW for Life naar Italië voor de Stelvio for Life. Het doel is zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de stichting Stelvio for Life. Het onderzoek dat de stichting steunt sluit aan op de strategie van EW: voor al onze opdrachtgevers een passende (schoonmaak)oplossing. Bij dit onderzoek wordt namelijk door het DNA van de patiënt in kaart te brengen, een behandeling op maat geboden. Met de opdrachten van EW on tour is hiervoor dus al een bedrag van 10.468,13 euro opgehaald. Daarnaast zijn vier wildcards weggegeven aan collega’s die graag de uitdaging met team EW for Life aangaan, maar voor wie het ophalen van sponsorgelden minder makkelijk te realiseren is.

Lees meer:

John Verpoort (Asito): "Als budgetcoach is het belangrijk om vertrouwen te winnen"

John Verpoort (Asito): "Als budgetcoach is het belangrijk om...

Bij veel schoonmaakbedrijven staat de financiële gezondheid van de medewerkers op de agenda. Zeker sinds de prijsstijgingen van de afgelopen twee jaar, komen steeds mer mensen in de knel. En dat zorgt voor veel stress en verdriet, terwijl de branche juist inzet op welzijn en (werk)geluk. Ook Asito helpt medewerkers die daar behoefte aan hebben daarom met hun financiën met een budgetcoach.

CSU MeewerkWeek levert waardevolle inzichten op

CSU MeewerkWeek levert waardevolle inzichten op

Tijdens de jaarlijkse CSU MeewerkWeek werken alle kantoorcollega's mee met schoonmaakcollega's op de werkvloer. Ook dit jaar gaven de schoonmaakmedewerkers van CSU weer een inkijkje in hun werk(dag). Er vonden mooie en leuke gesprekken plaats die zorgden voor veel ideeën om het werk te verbeteren.

Romaro viert 40-jarig bestaan groots met mooi magazine

Romaro viert 40-jarig bestaan groots met mooi magazine

Romaro Schoonmaakgroep viert dit jaar een mooi jubileum: ze maken al veertig jaar schoon. En dat mag natuurlijk gevierd worden. Dat doen ze met een mooie glossy waarin ze de lezer meenemen in Romaro's ontstaansgeschiedenis, verhalen en beelden van vroeger en nu en een overzicht van belangrijke gebeurtenissen binnen en buiten het bedrijf door de jaren heen.

CSU is finalist voor award Diversiteit in Bedrijf 2024  

CSU is finalist voor award Diversiteit in Bedrijf 2024

CSU is op 1 oktober een van de drie finalisten voor de award Diversiteit in Bedrijf van de Sociaal-Economische Raad (SER). De award gaat eens per twee jaar naar het meest vernieuwende, overdraagbare en effectieve initiatief voor diversiteit en inclusiviteit op de werkvloer. De andere finalisten zijn Amsterdam UMC en IKEA.