De overname stelt TOPP in staat om haar unieke concept en klantgerichtheid verder uit te breiden en meer bedrijven te voorzien van hoogwaardige hygiëne oplossingen met persoonlijke service. Voor de bestaande Nederlandse klanten van Initial Nederland verandert er weinig. Zij kunnen voortaan profiteren van de service van TOPP. Daarbij staan een persoonlijke benadering en korte lijnen tussen TOPP-franchisenemers en hun klanten centraal om hygiëne zo gemakkelijk mogelijk te maken voor iedereen.
Efficiënte service
Initial Nederland koos voor een overname door TOPP vanwege de sterke familiebedrijfscultuur, persoonlijke benadering en de kwaliteit die TOPP biedt. TOPP biedt, net als Initial, een hoge kwaliteit door een efficiënte service met vaste medewerkers bij vaste klanten op vaste dagen. Hierdoor worden klanten in Nederland volledig ontzorgd op het gebied van toilethygiëne.
Groeiambities TOPP
TOPP biedt een totaalconcept op het gebied van hygiëne, waarbij ze organisaties helpen met (sanitaire) oplossingen en -producten. Met een breed assortiment variërend van toiletpapier en luchtverfrissers tot deurmatten en geurbeleving. Dankzij het franchiseconcept kunnen klanten altijd rekenen op een lokale partner die betrokken is en bekend is met de specifieke behoeften van de regio. Momenteel zijn er zes franchisenemers aangesloten bij TOPP. De ambitie is om dit aantal de komende jaren te laten groeien naar 15 tot 19 franchisenemers.