In deze editie blikken vier experts in de branche, elk vanuit hun eigen expertise, vooruit op de schoonmaaktrends in 2025. Ze spreken onder andere over hoe de mens de technologie kan versterken, het belang van ergonomie en de situatie op de arbeidsmarkt.
In dit digimagazine
In het digimagazine Schoonmaaktrends 2025 lees je vier interviews met daarin aandacht voor de volgende onderwerpen:
- Gom-branchemanagers innovatie Mieke Sprinkhuizen en Geoffrey Nouws: ‘Schoonmaker is sleutel tot succes van technologie’
- Cor Voogd van Vileda: ‘Met krapte op arbeidsmarkt neemt belang ergonomie alleen maar toe’
- Ilse Vanhijfte, strategisch communicatieadviseur Schoonmakend Nederland: ‘Schoonmaakbedrijven hebben het momentum om opdrachtgevers op te voeden’
- Stefan van der Pluijm, key accountmanager bij Paardekooper: ‘Afvalzakken: grote CO2-impact, maar duurzame opties binnen handbereik’