Een merk dat weet waar het voor staat en dat ook uniform uitdraagt, heeft de kans om meer maatschappelijke impact te realiseren. Dat is waar het bedrijf al sinds de oprichting van Hago in 1942 voor staat. Vebego laat in een persbericht weten dat ze de komende jaren extra gaan inzetten op een forse groei door het merk en zo de marktpositie te versterken. Op deze manier kunnen ze nog meer mensen bereiken dan nu. "Vebego streeft naar een samenleving waarin iedereen mee kan doen, naar beste kunnen. Medewerkers van Vebego leveren iedere dag een positieve bijdrage aan de maatschappij: in de schoonmaak, zorg, facilitair management en groenvoorziening. Het is de ambitie van Vebego om zo veel mogelijk mensen
een kans te geven op dit betekenisvolle werk."
One Family, One Culture, One Language
De keuze om geleidelijk overal hetzelfde logo en eenzelfde, vernieuwde, huisstijl door te voeren past bij haar gekozen ambitie: One Family, One Culture, One Language. “De nieuwe identiteit en stijl van Vebego is eenvoudig, toegankelijk, menselijk en warm”, verklaart Ton Goedmakers, CEO van Vebego. Kenmerken die volgens het bedrijf naadloos aansluiten bij haar maatschappelijke drijfveer. “Daarnaast versterkt de stap om naar één merk te gaan onze strategische keuze om te groeien en meer impact te maken. Dit helpt ons bij het realiseren van een krachtige positionering richting de maatschappij, de arbeidsmarkt en opdrachtgevers.”