The Market Hotel won in de categorie hotels en zij ontvingen de award van Operationeel Directeur Ralph Eradus en Commercieel Directeur Sjoerd Dijkstra. Key Account Directeur Albert Schooneveld en Manager Hospitality Academy & Kwaliteit Ingrid Toonen reikten de award in de categorie kantoren, leisure, onderwijs en zorg uit aan team Topaz Revitel. Beide teams waren, samen met vier anderen, op 29 februari genomineerd tijdens de landelijke kick-on meeting in de Efteling. In april hebben zij alle zes individueel een bezoek gehad van de jury. Na zorgvuldige overweging hebben The Market Hotel Groningen en revalidatiecentrum Topaz Revitel Leiden de award dus gewonnen. Beide teams onderscheiden zich in goede prestaties met name op het gebied van hoge gastwaarderingen en warme aandacht voor (revalidatie)gasten.
Hecht team bij The Market Hotel
De betrokkenheid in het diverse team bij The Market Hotel is voor een groot deel te danken aan leidinggevende Liza. Zij heeft een team gecreëerd dat voor elkaar klaarstaat en altijd gaat voor het beste resultaat. De sfeer in het team is dan ook positief, wat onder andere te zien is in het lage verloop en de prettige werksfeer. Dat zorgt ook voor een hoog schoonmaakresultaat en een tevreden opdrachtgever. “De kwaliteit van de schoonmaakdienstverlening en samenwerking met het team is goed. Dit draagt bij aan de hoge waardering die je mag verwachten van een hotel met deze luxe uitstraling”, laat de general manager van The Market Hotel weten tijdens het jurybezoek. “The Market Hotel is een viersterren locatie met een eigen bakkerij en een toplocatie midden op de grote markt in Groningen. Dat de kwaliteit dik in orde is, is ook terug te zien in de scores op Booking.com. Dat vraagt zeker ook wat van het schoonmaakteam. Samen streven we hetzelfde doel na: gasten een ware beleving bieden.
Bijzondere prestatie van team Topaz Revitel
Ook het team van revalidatiecentrum Topaz Revitel is een hechte groep. Veel teamleden werken hier al sinds EW in september 2015 op deze locatie is begonnen. Zo ook leidinggevende Keltoum. Zij is al meer dan tien jaar het vertrouwde gezicht op deze locatie voor zowel de opdrachtgever en de medewerkers als de gasten. Ook is zij erg betrokken bij haar collega’s, wat er voor zorgt dat er een stabiel team op locatie staat. Dit resulteert in een fijne en vrolijke werksfeer en een goed teamgevoel. De opdrachtgever ziet dit ook en vertelt: “Schoonmaak is een belangrijk onderdeel binnen de dienstverlening van Topaz Revitel. De samenwerking tussen opdrachtgever en het schoonmaakteam is meer dan goed te noemen. De dienstverlening van EW en het team blinkt uit in hospitality en gastbeleving. Zij denken mee in mogelijkheden en oplossingen, wat bijdraagt aan het feit dat de kwaliteit van de dienstverlening en schoonmaak hoog scoort in externe metingen. Daarnaast is de wijze waarop de schoonmaakmedewerkers omgaan met de revalidatie gasten uniek te noemen.”