Kinderen van schoonmaakcollega's CSU te horen op Qmusic 

Kinderen van schoonmaakcollega's CSU te horen op Qmusic 

Al voor de twaalfde keer is CSU trotse sponsor van het populaire radiospel Het Geluid op radiozender Qmusic. Ook dit jaar ontwikkelden ze daarom een nieuwe radiocampagne. Waar vorig jaar nog de schoonmaakcollega's zelf de groetjes deden in de commercials, spelen dit jaar hun kinderen de hoofdrol.

Didi (10), Jaymian (11), Jessy (6) en Steffie (5) mochten alle vier een dagje met hun papa of mama mee naar het werk. Ze vertellen zelf over hun ervaringen in de radiospotjes die je vanaf 12 augustus rondom Het Geluid op Qmusic hoort.

Spots en video's

Naast de radiospots heeft CSU op alle locaties ook korte video’s opgenomen. Parallel aan de radiocampagne kun je die zien op de website van het schoonmaakbedrijf en op de sociale mediakanalen. Met de verschillende opnames doorkruisen ze hun werkveld: ze reisden van Brabant via Groningen naar Amsterdam en weer terug, en bezochten achtereenvolgens een pret- en vakantiepark, universiteit, eventlocatie en kantoor. Hoe kijken kinderen naar het werk van hun ouders? Vanuit hun belevingswereld worden verschillende elementen uit het mooie en belangrijke schoonmaakvak belicht.

Lees meer:

Vakantiekrachten schoonmaak vertellen: "schoonmaak leuk en flexibel"

Vakantiekrachten schoonmaak vertellen: "schoonmaak leuk en flexibel"

Schoonmaken is deze zomer een populair vakantiebaantje onder jongeren. Hoe ervaren zij het om een paar weken aan de slag te gaan in het schoonmaakvak? Dtv nieuws interviewde vakantiekrachten Lieke Kaspers en Maartje van Veen.

Edgar van Engelen. Foto: Henk Snaterse.

Blog Edgar van Engelen (Qualis Insight): Schoonmaakbeleving is persoonlijk

Schoonmaakbeleving is persoonlijk. Wat de een schoon vindt is voor een ander vuil. Als een gebouw nieuw en goed onderhouden is, voelt het schoon ten opzicht van een gebouw dat oud is en slijtage vertoont. Maar schoonmaaktechnisch kan het juist andersom zijn. Een positief gevoel voor schoonmaak is afhankelijk van verschillende factoren en wij hebben invloed op deze factoren.

Foto: EW

Schoonmaakteams The Market Hotel en Topaz Revitel winnen EW Service Awards

Elk jaar reikt EW Facility Services de EW Service Awards uit aan haar best presterende schoonmaakteams. Dit jaar zijn het schoonmaakteam bij The Market Hotel in Groningen en het schoonmaakteam van revalidatiecentrum Topaz Revitel in Leiden de gelukkigen die de prijs mochten ontvangen. Van de ruim 500 teams in Nederland hebben zij in het afgelopen jaar een prestatie geleverd waardoor zij de terechte winnaars van de award zijn.

Blog Paul Harleman: Ik wil gezien worden

Blog Paul Harleman: Ik wil gezien worden

Je ziet mij niet, maar ik was er wel. En dat kun je ook zien. De plek waar je gisteren gewerkt hebt, gesport hebt, een boek uitzocht, onderzocht bent door een arts; al die plekken heb ik voor je schoongemaakt. Dat is fijn, toch?!