De MT500 is een jaarlijks onderzoek naar de reputatie van Nederlandse bedrijven onder managers, beslissers en leidinggevenden. Het onderzoek wordt uitgevoerd middels een peer-to-peer-beoordeling. Dat houdt in dat de respondenten alleen een oordeel vellen over bedrijven uit hun eigen branche.
Medewerkers centraal
“Ons werk begint bij de medewerkers. We durven risico’s te nemen en willen leren. We handelen na 55 jaar nog steeds in de geest van oprichter Cor van der Heijden”, vertelt Esmée Ficheroux, Lid Raad van Bestuur trots. Alies ten Have, Lid Raad van Bestuur vult aan: “We willen de beste werkgever in onze sector blijven en zo goed doen voor onze 16.000 werknemers. Dat heeft ook een positief effect op onze klanten.”
Visie CSU
Op de website van Cstories vertellen Ficheroux en Ten Have verder over de visie van CSU. Onder andere het programma 'Fris in je werk', dat medewerkers ondersteunt op financieel en mentaal vlak, komt ter sprake. Maar ook investeert het schoonmaakbedrijf veel in haar personeel, opleidingen, innovaties en duurzaamheid. Ten Have: “We willen de beste werkgever in onze sector blijven en zo goed doen voor onze 16.000 werknemers. Dat heeft een positief effect op onze klanten. Samen vormen we een soort minisamenleving. Dagelijks kijken we hoe het met onze mensen gaat. Zo tonen we als grote werkgever tevens onze maatschappelijke verantwoordelijkheid.”
Bron: Cstories