Vraag 1: Hoe kijken jullie terug op 2023?
"Het jaar 2023 is voor ons een goed jaar geweest. We hebben mooie nieuwe klanten weten te contracteren en klanten voor langere termijn kunnen continueren."
Vraag 2: Wat is jullie verwachting voor de rest van 2024 en daarna? Hoe rooskleurig of somber ziet dat eruit?
"Voor 2024 verwachten we de koers van 2023 voort te zetten. Belangrijk is dat ons mooie vak gezien en beloond wordt vanuit de opdrachtgeverskant. Daarnaast zijn de loonsverhogingen heel goed geweest voor de beloningen voor onze medewerkers."
Vraag 3: In welke nieuwe dienstverlening zien jullie eventueel kansen?
"Ik kan geen specifieke dienstverlening noemen, maar we zien wel dat onze dienstverlening goed aanslaat bij onze klanten en potentiële klanten. Waardering voor het vak!"
Vraag 4: Welke kansen en uitdagingen zien jullie op het gebied van duurzaamheid?
"Wij zijn als familiebedrijf goed en enthousiast bezig met het thema duurzaamheid. We doen er alles aan om hierin te investeren en dit ook kenbaar te maken bij onze klanten. Dat wordt enorm gewaardeerd en is een pré."
Vraag 5: Welke kansen en uitdagingen zien jullie op het gebied van digitalisering?
"Ook met digitalisering zijn we nadrukkelijk aan de slag. We zien hier tot op heden alleen maar kansen in."
Vraag 6: Het afgelopen jaar hebben schoonmakers er veel loon bijgekregen. In hoeverre zijn jullie in staat om deze loonsverhoging door te berekenen aan klanten?
"We zijn dankbaar dat de medewerkers dit hebben gekregen, zij verdienen dit ook echt. Gelukkig hebben we een mooie klantenkring die hierin meegedacht heeft en zich gerealiseerd hebben hoe belangrijk onze dienstverlening is voor hun proces of productieproces. We hebben dit dus volledig door kunnen voeren naar de klanten."