Hago Zorg, onderdeel van het familiebedrijf Vebego, zet hiermee een belangrijke stap in de richting van de strategische ambitie die Vebego in 2021 lanceerde. Destijds introduceerde Vebego een nieuwe identiteit, met een uniform logo dat binnen drie jaar door alle bedrijven binnen de groep gebruikt zou gaan worden.
Eén herkenbaar merk
Met de overgang naar Vebego Zorgservice volgt Hago Zorg deze ambitieuze planning. Ze voegen zich in de rij van Vebego-bedrijven die onder één herkenbaar merk opereren. Deze samenvoeging en vernieuwde stijl zijn ontworpen om de herkenbaarheid als één merk te versterken en zodoende een grotere maatschappelijke impact te realiseren.
Toekomstgerichte visie
De transformatie van Hago Zorg naar Vebego Zorgservice weerspiegelt een toekomstgerichte visie, waarbij duurzame innovatie centraal staat. De verandering is meer dan alleen de buitenkant. Het symboliseert een verbreding van de dienstverlening en een toewijding aan het leveren van hoogwaardige zorg.
Eén familie, één merk
De overgang naar Vebego Zorgservice is een logisch vervolg op de ingezette koers van Vebego om als één familiebedrijf met een eenduidige merkidentiteit naar buiten te treden. Deze gezamenlijke merkidentiteit maakt het mogelijk om de krachten te bundelen en gezamenlijk meer impact te realiseren binnen de zorgsector. Vanaf 1 januari zal de nieuwe naam en huisstijl van Vebego Zorgservice zichtbaar zijn in alle communicatie-uitingen van het bedrijf. Dit omvat onder andere de website, sociale media, bedrijfsvoertuigen en uniformen.