Vaak wordt gastvrijheid over het hoofd gezien binnen schoonmaakdienstverlening. Dat is zonde, want je kunt de zorgbeleving direct naar een hoger plan tillen door gastvrijheid toe te voegen aan je schoonmaakdienstverlening. Zo lezen we op de website van EW Facility Services.
Kennis en ervaringen
Daarom hebben ze het whitepaper 'Cliënt én omgeving gaan samen binnen de schoonmaak' opgesteld. Magentazorg, Zorghotel Udens Duyn, Revalidatiekliniek Topaz Revitel en Buurtzorgpension delen hun kennis over en ervaring met het toevoegen van gastvrijheid aan de schoonmaakdienstverlening. Ze geven onder andere antwoord op vragen als:
- Hoe draagt schoonmaakdienstverlening bij aan gastvrijheid?
- Waarom is communicatie zo belangrijk voor de schoonmaakdienstverlening?
- Een gastvrije omgeving is (natuurlijk) schoon en hygiënisch, maar hoe meet je de kwaliteit?
- Hoe stel je cliënten centraal binnen je schoonmaakdienstverlening?
- Waarom draagt juist een schoonmaakpartner bij aan optimale gastvrijheid?
Nieuwsgierig geworden? Vraag het whitepaper aan >>