Wat valt er allemaal te lezen in deze vijfde editie van Service Management van 2022? Onder meer een interview met Saakje Krikke (Ziekenhuis Nij Smellinghe) en Jeroen Mulder (Groene Hart Ziekenhuis) over waarom zij de schoonmaak hebben inbesteed. Ze gaan in op de voor- en nadelen van inbesteden uitbesteden.
Nationaal Toiletonderzoek
Maar deze editie staat toch wel een beetje in het teken van het Nationaal Onderzoek 2022! De resultaten zijn bekend: hoeveel procent van de Nederlandse openbare toiletten is daadwerkelijk schoon? En in welke sector vindt je die schone toiletten het meest?
Ook spraken we met de winnaar van het onderzoek en praatte Bob Hofkamp (CWS) ons bij over de trends in de toiletwereld van dit moment.
En verder...
Maar daar houdt het natuurlijk niet bij op. In deze editie van ons schoonmaakvakblad valt nog veel meer te lezen. Onder meer:
- Een openhartig interview met de nieuwe voorzitter van de Code Schoonmaak Bert van Boggelen.
- Een pleidooi voor mkb'ers om ook mee te dingen in Europese aanbestedingen.
- Een uitgebreid gesprek met Ron Steenkuijl en Hiske van der Hoek-Zandvliet van de Nederlandse Schuldhulproute en Daniel de Kievid van Budgetcoach Groep over hoe je medewerkers met schulden helpt.
- Het verslag van het VSR-Zomerevent, waar duurzaamheid in de spotlight stond.
- Onze vaste rubriek 'De Baas'
- En nog veel meer!
Service Management automatisch in je brievenbus
Schoonmaakvakblad Service Management verschijnt in totaal acht keer per jaar. Vier keer in print en vier keer digitaal. Ben je nog geen abonnee? Vraag dan een gratis proefnummer aan of sluit direct een abonnement af en profiteer van een leuke introductiekorting!