Golden Green Hotels verlengt contract met CSU

Golden Green Hotels verlengt contract met CSU
V.l.n.r.: Dennis Tuin – Operationeel Directeur Golden Green Hotels, Bernard Mollink – Districtsmanager CSU, Leontine Groenendijk – General Manager Golden Green Hotels, Diana van Beelen – Projectmanager CSU | Bron: CSU

Golden Green Hotel Groep heeft het contract met schoonmaakbedrijf CSU voor in ieder geval de komende drie jaar verlengd. CSU verzorgt de housekeeping en de schoonmaak van de algemene ruimtes van Golden Tulip, Tulip Inn, Ibis en het nieuwe VIC Hotel.

De Golden Green Hotel Groep bestaat uit vier hotels in het centrum van Leiden; Golden Tulip, Tulip Inn, VIC en Ibis. De hotelgroep heeft al enkele jaren een samenwerking met CSU. Het schoonmaakbedrijf verzorgt met een team van zo’n 40 medewerkers de housekeeping en de schoonmaak van de algemene ruimtes van de hotels.

Positieve gastenreviews

Operationeel directeur Dennis Tuin is tevreden over de dienstverlening van CSU en vertelt dat gasten de schoonmaak ook als positief beoordelen in online reviews. Verder zegt hij over de samenwerking: “De communicatie met CSU’s districtsmanager, rayonmanager en teamleider is essentieel. Tijdens het maandelijkse overleg bespreken we een top vier van verbeterpunten. Zo blijven we in de leermodus en kunnen we verbeteren waar nodig.”

Maar niet alles is planbaar, weet Tuin: “Als het aankomt op flexibiliteit, vinden we in CSU een betrouwbare partner. Vorig jaar hadden we te maken met een rioollekkage, waardoor kamers onderliepen. Op zo’n moment ben je blij dat CSU een ‘calamiteitenteam’ kan inzetten; anders was er een kleine ramp gebeurd.”

Aandacht maakt alles mooier

Bernard Mollink, districtsmanager bij CSU, voegt daaraan toe: “Schoonmaak is en blijft mensenwerk. Het is belangrijk dat collega’s goed in hun vel zitten en zich gewaardeerd voelen. Aandacht maakt alles mooier.”

Mollink is ook blij met de uitstekende gastenreviews: “We zijn trots op ons partnerschap met Golden Green Hotels en de mooie scores die de hotelgasten ons toekennen. Dit is het bewijs dat open communicatie, heldere afspraken en focus op kwaliteit mooie resultaten opleveren. We kijken dan ook uit naar een succesvolle voortzetting van onze samenwerking.”